domingo, 3 de junio de 2012

EZ DUT BERRIRO EGINGO

Damututa nago. Ez dut berriro egingo.

Martxoak lau nire urtebetetzea zen eta bi txori oparitu zidaten Sombra eta Niebla.
Sombra beltza, txuria eta urdina. Niebla berriz txuria eta urdina.
Biak oso txikiak eta oso alaiak dira.
Bi aste pasata eskolatik bueltatu nintzen eta oso ondo zihoan dena etxera bueltatu arte.
Sombra eta Niebla ez zeuden, eta momento horretan gogoratu nintzen ez zutela janaririk, eta txoritxoak janariaren bila joan ziren.
Bere kaiolatik atera ziren eta ez genekien non bilatu eta... Desagertu ziren!
Parketik, kotxe azpian, zuhaitzetan, etxetan eta kale argitan ere bilatu nuen.
Lau ordu eta gero etsita nengoen eta etxera bueltatu nintzen, aulkian eseri eta hor zeunden biak mahai gainean azenarioa jaten.
Ze susto! Ez dut berriro egingo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario