domingo, 5 de febrero de 2012

NI TXIKIA NINTZENEAN

Txikia nintzela, gurasoek lagundu zidaten etxetxo hau egiten. Orain berrogeita hamar urte ditut eta, noski, oso gutxitan erabiltzen dut, baina gaur , bai, gaur erabili beharra izan dut. Gaur bolatxo zoragarri eta lagungarri honetan ezkutatu egin naiz.

Gauza handi eta beltz bat ikusi nuen,orduan korrika hasi eta hor gorde nahi nuen nire etxeko giltza.
Nik uste dut gauza beltz eta handi hori jan egin duela.
Nik uste dut oso handia dela, itsala oso handia delako.
Bat-batean norbait saltoka ari zela gero eta gertuago zegoen, orduan txikitako beisboleko batea hartu eta berari eman nion, munstruo bat zela pentsatzen nuen, baina untxi txiki bat zen.

1 comentario:

  1. Muy bien Markel.
    Tienes que publicar el relato de los "TXORIAK".

    Muxus.

    ResponderEliminar